idairutan

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av ida anonym - 28 oktober 2013 22:20

Här har ni det! Resultatet. Det är detta som kommer hända dem olika dagarna! Men det kommer såklart att komma fler inlägg eller videosar inte bara dem sakerna jag har skrivit! Hoppas det blir bra och att allt går som planerat kram ida

Av ida anonym - 28 oktober 2013 21:05

Hej hej
Jag tänkte göra en ny liten grej på bloggen!! Jo så här: jag tänkte göra som en liten kalender typ, som tex på måndag då gör jag ett inlägg om favorit produkter och på tisdag en video på en sminkning och så vidare hela veckan. Så en speciell sak varje dag! Men jag berättar mer imon ska fundera på vilka dagar olika saker ska hända! Kram ida

Av ida anonym - 28 oktober 2013 18:44

... Har varit bra jag var först hos en kompis och vi gjorde massa roliga saker vi gick till affären och köpte mat och choklad, sen satte sig min kompis i gatan och blev dyngsur och vi spelade lite på telefonerna och kollade på film och så. Nu kollar jag lite på tv och lyssnar på blåsten, blåser det hos er?? Här blåser det jätte mycket!!

Av ida anonym - 28 oktober 2013 10:29

Hej hej
Nu ska jag till en kompis så det blir inte så jätte mycket inlägg idag men den när jag kommer hem så kommer jag berätta en sak så då kommer det antingen ett inlägg eller en video! Det är en sak om bloggen! Kram ida

Av ida anonym - 28 oktober 2013 09:52

Tröja: Kappahl
Kjol: up to 12
Tights: vet ej
Humör: glad
Hår: lite lockigt

Av ida anonym - 28 oktober 2013 09:13

Av ida anonym - 28 oktober 2013 08:40

Godmorgon alla vaknade nyss inte så sent som jag trodde, men så skönt med höst lov nu! Idag vet jag inte vad jag ska göra men det kommer säkert inlägg. Och så vill jag säga förlåt för att jag inte ha bloggat så mycket men det var så med discot och sen stan igår och man var trött och så. Men nu börjar jag igen kram ida

Presentation


hej jag heter ida och älskar mode,fotboll och innebandy hoppas ni gillar bloggen kram!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad vill ni se i videosar?
 mina smycken
 iphone skal
 hår produkter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards